2014. július 31., csütörtök

RED

Új blog!:)

5 megjegyzés:

  1. jajj már nagyon vártam, hogy visszatérj egy új bloggal! :)) oda akartam kommentelni, de valamiért nem engedte, szóval ide írok :) nagyon tetszik a történet már most, imádom az írásod stílusát. egy biztos olvasóval már rendelkezel! sok sikert a blogodhoz! ;) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon orulook h tetszik!:))Koszonom♥
      Es azert nem tudtal írni mert veletlenul ugy volt beallitva,h csk bizonyos emberek kommentelhessenek:P de javitottam a problemat,ugyh mar nyugodtan komizhatsz oda is!:D;):)))

      Törlés
  2. Írtam az új blogodra, de ide is írok. Nagyon fantasztikus! Gratulálok! A stílusa, huh... lehengerlő :) Nagyon vártam, hogy újra visszatérj (újult erővel :), még barnábban?)
    Köszönöm, hogy újra megosztod/megmutatod a tehetséged :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog vagyok,h tetszik*-*Es igen,lebarnultam!:)(ez nalam fantasztikus dolog)
      En koszonom♥

      Törlés
  3. Jajj Már nagyon vártam az új blogodat kíváncsi vagyok már h milyen de biztos nagyon szuper lesz ;))

    VálaszTörlés